predelava.jpg

Predelava

Pri postopku predelave na avtoplin v vaše prevozno sredstvo vgradimo nove elemente, med katerimi je na prvem mestu rezervoar, ki je prilagojen posameznemu vozilu in je ponavadi vgrajen v prtljažniku ali pa na mestu, namenjen rezervni gumi. Poleg rezervoarja v vaše prevozno sredstvo nato vgradimo še tri elemente, s pomočjo katerih plin spremeni agregatno stanje iz tekočinskega v plinsko. Ti elementi so napeljava, ventili in uparjalnik. Ko plin spremeni agregatno stanje, ga posebna brizgalna naprava vodi naprej v motor. Naslednji pomemben element je tudi točilno mesto za plin, ki zavoljo boljše vizualne podobe načeloma vstavimo pod registrsko tablico ali zraven vašega trenutnega mesta za točenje bencina.

Avtoplinski sistem Tartarini deluje tako, da se na armaturno ploščo vgradi preklopnik za hitro in enostavno preklapljanje iz bencinskega na plinski pogon in obratno. Količina plina, ki se nahaja v rezervoarju vašega avtomobila, se prikazuje na majhnem ekranu in vam tako omogoča konstanten nadzor nad porabo. Za profesionalno izvedbo predelave vašega avtomobila na avtoplin uporabljamo najkakovostnejše materiale, sam postopek pa je tudi zaščiten s patentom.

avtomehanik.jpg

KDO lahko izvede predelavo na plin?

Vgradnjo avtoplina lahko izvaja samo pooblaščena oseba - avtomehanik, ki je za predelavo avtomobilov na plin primerno in strokovno usposobljena. Pri procesu vgradnje avto plina preverimo celotno delovanje sistema in izdamo certifikat o njegovi ustreznosti. Predelava vozila na plin se najpogosteje izvaja na vozilih, ki imajo bencinski motor in za pogon uporabljajo neosvinčeni bencin, medtem ko je predelava dizelskih precej redkejša in dosti kompleksnejša, saj je poleg klasičnih korakov predelave potrebno še zmanjšanje kompresijskega razmerja in vključitev dodatnega vžigalnega sistema s svečico.

VEČTOČKOVNI SISTEM - najnovejša tehnologija

Pri procesu vgradnje avtoplina uporabljamo najnovejšo različico večtočkovnega sistema - naprava, katere prednost je, da ima vbrizg avtoplina v motor na vsakem valju posebej. Pri uporabi tega sistema ima v primerjavi s sistemom za monovbrizg vozilo še manjšo izgubo moči in porabo goriva. Ravno večtočkovni sistem pa je za vozila slovenskega voznega parka tudi najprimernejše.

Kaj proces predelave na plin VKLJUČUJE?

  • dodatni jekleni rezervoar z večnamenskim ventilom za shranjevanje plina (nahaja se v prtljažniku);
  • polnilni ventil - namestimo ga na spodnji del zadnjega odbijača ali za vratci, ki pokrivajo priključek za polnjenje z bencinom;
  • dovodne plinske cevi, ki preko električnega varnostnega ventila z motornim prostorom, v katerem se nahaja uparjalnik plina (uparjanje iz tekočega v plinasto stanje in nadzor pretoka plina), povezujejo rezervoar;
  • filter na dveh mestih;
  • stikalo za preklop s kontrolno ploščo in kazalom nivoja plina (v notranjosti vozila);
  • računalnik za optimalno doziranje plina (zmanjšuje porabo in povečuje zmogljivost vozila).

OPIS KOMPONENT avtoplinskega sistema

1. visokotlačna elektromagnetna tuljava
2. senzor tlaka
3. injektor skupnega voda
4. preklopno stikalo
5. elektronska enota
6. senzor tlaka
7. regulator tlaka

Tartarini_komponente-1.jpg

POSTOPEK PO predelavi vozila na plin:

Po postopku vgradnje avtoplina oz. ob prevzemu vozila dobite servisno knjižnico, ki vsebuje navodila za uporabo avtoplinskega sistema, servisne intervale in garancijo.

Po predelavi vozila na plin je ohranjena avtonomija pogonskih goriv, zato vam omogočamo možnost izbire med dvema gorivoma, pri čemer zaradi optimalnega delovanja bencinske črpalke na bencin priporočamo vžig motorja, nato pa je preklop na avto plin samodejen. Ob izklopu motorja se varnostni ventil plina avtomatsko zapre in motor je ponovno pripravljen na bencinski pogon. Sam preklop iz bencinskega pogona na pogon z avtoplinom lahko opravite med vožnjo in zaustavitev vozila ni potrebna.